tlhIngan-Hol Archive: Thu Aug 30 08:08:10 2001

World Con

tugh qo' qepna' vISuchmeH jImej. "Philadelphia"Daq qaS. jIDo'qu'. majawchuq
qonwI'pu' law' jIH je. 'e' vIpIH.  rut tlhIngan Hol vIjatlh. 'e' vItul.
bISaHchugh vaj HISambej. mu'qaD veS maqaDchuqlaH. SoHvaD SoSlI' Quch Dotlh
vIja'nIS.

I'll be leaving for the WorldCon soon. It's happening in Philadelphia. Lucky
me! I expect to chat with many authors.  I hope to speak Klingon
occasionally. If you're present, definitely find me. We can challenge one
another with curse warfare. I need to tell you the status of your mother's
forehead.

Back to archive top level