tlhIngan-Hol Archive: Tue Oct 31 17:59:09 2000

Re: Happy Halloween!

In a message dated 10/31/2000 8:45:47 AM Central Standard Time,
[email protected] writes:

<< Happy halloween everyone. Im in Klingon/Vulcan/Starfleet garb as I write
 this. I am doing a picture diary of me putting on the whole thing and
 throughout the whole day. I will put it on my website when It's done.

'ej DaHjaj jechmey noH yaHwIj ghotpu'.  jech tev nIv vItuQmo', vaj DaHjaj ram
tachDaq jItlhutlhDI', tlhIngan SuvwI' HIp 'oHbogh jechvam vItuQtaH.
romuluSngan HIq SuD tlhIngan 'Iw HIq Doq je vItlhutlh 'e' vInab.

yaHDaq Quch ghaj je 'oDwI'.  tachDaq tlhIngan Sut qIj Ha'quj Doq je tuQtaH je
ghaH.

valtev tuqnIgh peHruS

Back to archive top level