tlhIngan-Hol Archive: Thu Oct 26 10:58:30 2000

RE: nom jImup!

Say'IluD:

De'vID:

>>> vIttlheghHey Daj vImuch neH. tlhob jupwI' <chay' "don't
>>> place rocks near hard places" lumughlu'>. jIjatlh <Daq
>>> letDaq nagh yIlanQo'>. pItlh.

>> qatlh Daq letDaq nagh vIlanQo'? Why shouldn't I place
>> rocks near hard places?  I've heard of other expressions
>> involving rocks and hard places (nagh, Daq let je
>> joj...), but I don't recognize this one.  yIQIj!

> nap, yISengQo''egh

jImIS je 'e' vIchID, 'ach DaH jIyaj. chaq DIvI' Hol vIjatlhtaHvIS
vIttlheghHeyvam vIlo'.

loQ yIyep: lengwI' 'oH wot mojaq <-Qo'>, 'ach HochHom wot mojaqmey tlha'nIS.
Segh Hut wot mojaq neH nung <-Qo'> net chaw'. vaj <yISeng'eghQo'>
DaghItlhnIS.

pagh 'utlh

Back to archive top level