tlhIngan-Hol Archive: Thu Oct 12 23:17:36 2000

RE: KLIC: tlhIngan mI'QeD SImmeH mIw vIghoj vIneH.

SarrIS:
> qatlh SughoHtaH? latlh HoH neH wa' 'ej yIrIn!
>
> mI' mu'mey chu' DISuqpu'. malopnIS! maghoHnISbe'.

pIch vIghaj.  veqlargh vIDa 'e' vItIv neH.  jIghoHbejbe'.
= My fault.  I just enjoy playing the "devil's advocate".  I'm not
really arguing.

DaH ponglIj vIyaj.  {Galaxy Quest} mIghwI' ghaH SarrIS'e' qar'a'?
= Now I get your name.  It's the bad guy from Galaxy Quest, right?

jabbI'ID tlheghvamvaD {KLIC} perlu'.  cha' Holmey tIlo'!
= This thread was marked KLIC.  Be bilingual.

Sovbe'wI'vaD {KLIC} vIQIj.  {KLIC} jabbI'ID DaqonDI', tlhIngan
Hol yIghItlh, ghIq mu'tlheghmey rap yIghItlhqa' 'ach DIvI'
Hol yIlo'.
= For those who don't know, I'll explain what KLIC means.  For
a KLIC message, first write in Klingon, then repeat the same
thing but in English.

--
De'vID