tlhIngan-Hol Archive: Thu Nov 16 05:32:58 2000

Re: Grammar Highlight Each Day

In a message dated 11/9/2000 7:12:02 PM Central Standard Time,
[email protected] writes:

<< It could be that peHruS is merely subdividing categories where most of
 the rest of do not.  I would like to give him the benefit of the doubt,
 but his recent commentary regarding table legs leads me to suspect that
 he has a wholly different idea of the categories than does TKD.

DIvI' Hol lo'taHVIS ghunchu'wI' Qagh Hutlhbe' jabbI'IDDaj 'e' vItu'.  chaq
qImchu'be' qonwI', qar'a'?  loQ "the rest of do not" vIyaj, 'ach Qaghmo'
mu'tlhegh 'ay'vam Qagh lubuSchu' mInDu'.  DIvI' Hol lo'chu'be'mo' je qonwI',
tlhIngan Hol lo'taHvIS qonwI'vam, chay' vIvoqlaH?

toH.  pupbe' qo'maj.

Xardana

Back to archive top level