tlhIngan-Hol Archive: Mon May 29 17:42:17 2000

Re: word order

ja' pIl'o':
>DaHjaj  jechwIjvaD  Deghmey  vIchenmoH.
>jIbachHa' vIneHbe'.

rejmorgh yImojQo'.  pe'vIl yIvangtaHvIS, bImujchugh, SaH 'Iv? :-)

>If the X's Y is X Y, does that mean the Y of the X is X Y?

qar.  TKD page 31:  {nuH pegh} "secret of the weapon"

>SuD qul = the fire is green. qul SuD = green fire (a descriptive) qar'a'?
>qul gho yo' = Ring of Fire Fleet,  qar'a'?

qarlaw'qu'.

>I need to check my data before starting to glue rubber thingies on my
>brand new metallic green-gold patent leather gauntlets.

tugh pogh'a'meyvam vIleghbe' 'e' vIpay.  'IHlaw' bIH.

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level