tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 28 08:35:05 2000

RE: (KLBC) troubles with {paghmo' tIn mIS}

jatlh veS joH:

> O my God.  Proofread your emails for tenses.  It made me
> ill trying to read it.  Yaj'a'?

> Two headaches in one night.  Do you even have a full grasp
> on speaking and writing the English language yet?

naDev latlh ghojwI' yItIchQo', 'ej mu'qaD Dabach DaneHchugh, tlhIngan Hol
yIlo' jay'. 'ej bItIchpa', jabbI'ID yInuD: Spanish Hol 'oH qonwI' Hol
wa'DIch'e'. pupbe' DIvI' Hol laHDaj, 'ach yajlu'. pupbe' je DIvI' Hol
laHlIj, 'ej wa' tlhIngan Hol mu''e' Dalo'bogh DaghItlhHa'ba'.

SKI: There's no need to insult people here, especially in English.

pagh
Beginners' Grammarian

tlhIngan Hol Mailing List FAQ