tlhIngan-Hol Archive: Sun Jul 09 01:42:12 2000

RE: -law'

Do'Ha' veH Hutlh QIn qonwI'wIj. roD *IMAP4 account* vIlo' 'ej jonmeH
*Simeon* vIlo', 'ach tlhoy vI'pu' QInmey vaj jabbI'IDvamvaD *POP3 account*
vIlo'. *POP3* lo'laHbe' *Simeon* vaj *MS Outlook* vIlo' 'ej *word-wrap*Qo'.

> --
> De'vID

charghwI'

Back to archive top level