tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 18 23:00:26 2000

Re: SarDan lut

At 00:28 00-01-19 EST, Xardana wrote:
}In a message dated 1/15/2000 9:25:12 AM Central Standard Time, [email protected]
}writes:
}
}<< tugh *bemor*ngan qIH SarDan qatlh 'e' vIpIH? :) >>
}'Iv *bemor*ngan?  qatlh ghaH qIH SarDan?

cha' ben *bemor*ngan lutmey vIqon.  qaStaHvIS lut wa'DIch tlhIngan Hol
jatlhbe'bogh be' lujon tlhInganpu'.  wIyya 'oH pongDaj'e'. loQ wIyya rurlaw'
SarDan.  yoH 'ach jIv.  lumIS tlhInganpu' qu'.  Suvbe' 'ach potlhDI' Suv.
SarDan mo' retlhDaq wIyya mo' tu'lu'chugh, mumerbe' ghu'.  rurchuq
jonwI'pu'chaj.

lutmeyvetlh DalaDlaH, 'ach yIyep.  qaStaHvIS cha' DIS choHtaH Hol.

/tlhIngan-Hol/1997/Aug97/0023.html -Daq lut wa'DIch tu'lu'.

Also I had, and still have the dual lazy habits of not looking up words, and
not proofreading, so the stories have lots of errors that were errors even
then, and you have to have a pretty good vocabulary to realize which words I
meant.  And my w-key doesn't work very well.  If there is something wrong
with a word try adding w.

The oddest part about this story is that I dind't INTEND for my main
character to be captured by Klingons.  I actually wanted to write mindlessly
dull stories of rural village life on Bemor.  But I just wrote it down the
way it came out.

chaq bemorngan lut tlhegh vIrInmoH ... 'ach jIvItnIS: vIrInmoHpa' ghaytan
B747 vIchIj. :)  chaq B747wIj tI'lu'taHvIS, lut vIqon.
Qov 'utlh

Back to archive top level