tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 12 13:03:17 2000

RE: HolQeD paqwIj

HolQeD paq qel ghot puS:

> . . .

jatlh jenwI':

> I don't know how to say what I want to say, but I understand
> what you all are talking about... amazon.co.uk lists two
> editions of this book -- is there a significant difference
> between the 1994 and 1998 editions?

jISovbe' jIH. ghaytan loQ Dublu' neH paq cha'DIch. qonwI' chu' chellu', 'ach
ghaytan ram ngoDvam.

DuSaQ'a'Daq jIHaDtaHvIS, mI'QeD paq vIHaD. "Complex Variables" ponglu'.
Sochlogh Dublu'pu', 'ej wa'logh qonwI' chu' chellu'pu'. ben law', Dublu'pa',
paq rap HaD vavwI', 'ej DuSaQ'a' vIghoSDI' paqvam munob ghaH. vInuDDI',
rurchuqqu' paq ngo', paq chu' je 'e' vItu'.

SKI: It's probably essentially the same book with a few revisions.

pagh

Back to archive top level