tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 11 04:17:26 2000

Re: The Postal Course

Obviously I should send you my college transcripts.  I took two years of Latin.
The courses were broken down pretty well at the beginning.  They increased the
amount of work after a few lessons.  No.  I never took Old Icelandic.  My dual
major was Chinese Mandarin and Language Arts and Methods.

The more different the language is from one's mother tongue, the easier the
beginning lessons should be.  I did not make up this statement; I got it from my
methods professors.

There are two (or more) kinds of university language courses:  those which teach
students to read the classics as early as possible and those which patiently
drill basics aloud so the student speaks until "feeling" the target language.  I
attended the latter kind, and I am glad I did.

tlhIngan Hol wIlo'nISmo' Dung QIn vImugh 'e' vInID:

SoHvaD DuSaQ'a' tameywIj vIlabnIS'a'?  cha' DISmey Latin Hol vIHaDpu'.
mataghDI' Qatlhqu'be' Hoch 'ay'.  matlherghDI' QatlhchoH.  toH.  not Old
Icelandic Hol vIHaDpu'.  DuSaQ'aDaq China'ngan ta' Hol ghojmoHmeH mIwmey je
vIbuS.

Hol ghojmeH mIw cha' Segh DuSaQ'a' tu'lu':  no' Hol paqmey laDchoHlaH ghojwI'pu'
neH DuSaQ'a' Segh wa'DIch.  Hol luqeqmeH ghojwI'pu' 'ej Holvam ngeDbogh
qechmeyna' potlh ghojchu'meH, ghogh lulo' chaH neH DuSaQ'a' Segh cha'DIch.  Segh
cha'DIch vIjeSta'mo' jIQuch.

peHruS