tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 06 00:15:38 2000

SarDan lut

I am Xardana.  I want to practice Klingon.  My story is very simple so that I
can practice.  I hope that is okay.  Please correct the grammar freely.

wa':

mID Dab SarDan.  mID Dab leQSor.  mID Dab nara'.  mID HIv ghugh.  leQSor HIv
ghugh.  betleH ghaj ghugh.  'etlh ghaj leQSor.  leQSor Suv ghugh.  ghugh Suv
leQSor.  betleH yan ghugh.  'etlh yan leQSor.  leQSor HoH ghugh.  ghugh HIv
nara'.  'etlh ghaj nara'.  ghugh Suv nara'.  nara' Suv ghugh.  'etlh yan
nara'.  betleH yan ghugh.  nara' HoH ghugh.

pItlh

Back to archive top level