tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 01 22:30:43 2000

Re: pa'HomDaq qa' tu'lu'

SuSvaj wrote:

> >> Dajbej lutvam.  ,ach qatlh not jatlh SID?  chay' rop?
> >
> >meq vISovbe'.  rut jatlh 'e' mev qanwI'pu'.  rop pong 'oH *Dementia*'e'.
>
> toH, rop yabDaj.  'ej ghaytan Herghmey lo'taH SIDvam, qar'a'?  vaj
> pa'HomDaq nuvpu' leghchugh SID, leghHa'taHbej.

Do'Ha' *dementia*vaD Hergh tu'lu'be'.  loQ QaH 'op Hergh 'ach ropvam
mevmoHlaH pagh.

At first I used <mevmoHluHbe'> here but I didn't know if I could do that or
if I would be beaten for it so I took a safer path.  I think everybody itches
to use exotic grammar (or ungrammar as the case may be).  Oh well, give me
some KGT anti-venom and I'll behave.  Hmmm...on second thought, keep your
anti-venom.  Good behavior is boring.

*nom Hoch HerghwI'mey vISo'*

*jIHagh*  HIja', jIqab.

QInteS