tlhIngan-Hol Archive: Mon Dec 18 09:48:55 2000

RE: VOCAB question: engineering, departments, universities, courses

> Steven Boozer:
> > Don't try to force an English distinction - one that I don't see - onto
> > the Klingon.

Jiri:
> I think the distinction is between the description of the experiment (the
> why and the how) and its results (what happened). The latter is properly
> the data/information, the former should use another word (description,
> experimental setup, whatever).

ghojwI'pu'vaD nav nob ghojmoHwI'.  ngong mIw Del nav.  boQ jIH 'ej
<web site>wIjDaq ngong latlh De' vI'agh.  De' mIw je Hutlhchugh
nav'e' nobbogh ghojmoHwI', <Additional Information> vIper.  'op
vIDel: De'wI' naw'meH mIw, mIw'e' Delbogh nav QIjchu'meH mu'mey,
... .  ngongta'DI' ghojwI'pu', De' Suq, 'ej De'vamvaD <Data> vIper.
qoj ngongta' latlh (jIH, ghojmoHwI', latlh boQ joq), De' Suqta', 'ej
ghojwI'pu'vaD De'vam vInob.  <Data> vIper je.

> I think this is more a case of poorly-chosen words in English than forcing
> a trivial distinction.

<course web page>wIjDaq, ngong Delbogh <information>, ngong <data>
je <link>mey lutu'lu'.  meq vIHechbogh yajlaw' ghojwI'pu'.  vaj
DIvI' Hol lo'lu'taHvIS, pImlaw' <information> <data> je.  'ach
tlhIngan Hol lo'lu'taHvIS, pImbe'ba' De' De' je.

jIbuD neH.  mu' ngeD vInej.  {ngong Delbogh De'}, {De' Suqpu'bogh}
vIlo'laHba'.  {Qul} vIlo'laH je.

'ach ghaytan ngong Delbogh <web page> 'ay' vImughQo'.  choHtaH
'ej ru'qu'.  Qatlh leHmeH Qu'.

--
De'vID