tlhIngan-Hol Archive: Sat Aug 19 07:07:11 2000

[KLBC] [The Raven] Part 18

«Prophet!» said I, «thing of evil! - prophet still if bird or devil!
By that Heaven that bends above us ­ by that God we both adore ­
Tell this soul with sorrow laden if, within the distant Aidenn,
It shall clasp a sainted maiden whom the angels name Lenore ­
Clasp a rare and radiant maiden whom the angels name Lenore».
Quoth the Raven «Nevermore».

«loywI'» vIjatlh, «Doch migh toQ veqlargh pagh! ­
SIHbogh chal'a''e'vaD ­ Qun'e'vaD wIvoqbogh ­
be'Hom *sainted* 'ej *Lenore* 'oH pongDaj'e' pongbogh Qun negh ­
be'Hom qub 'ej boch 'ej *Lenore* 'oH pongDaj'e' pongbogh Qun negh
*Paradise*Daq leghqa'chugh *soul*vam 'IQ  yIja'».
«qaSqa'be'» jatlh *Raven*

PS My god! Very difficult this time...
I have modified the translation of angles as "God soldier".

--
See you later alligator!!

Tremal-Naik -- [email protected] -- GnuPGid: 0xBEB04EDB
E.A. Poe Klingon Translation Project: http://web.tiscalinet.it/tremal

Back to archive top level