tlhIngan-Hol Archive: Mon Nov 29 13:11:40 1999

KLBC: <Las Vegas>Daq lengwIj

KLBC: <Las Vegas>Daq lengwIj

vaghHu' <Las Vegas>Daq jIjaHpu'.  SuDmeH vIjaHbe'.  <Thanksgiving> jaj
lopmeH vIjaH.  jaHpu' je be'nalwI' puqbe'wI' je.  pa' maratlhtaHvIS <Star
Trek Experience> wISuch.  batlhHa' nujol DIvI'may'Duj!  jatlh DIvI' yaS maH
wa' HoHmeH ghoS tlhInganpu' janluq pIqarD HoD qempa' ghaHlaw'mo' vay'.
HoDvam no' maHba'qu' puqpu' DIboghmoHlaHbe'mo' 'ej Segh qIj ghaHmo'
puqbe'oywI'.  Qapchu' tlhInganpu' vIneHba' 'ach vItIv.

KLBC: My trip to Las Vegas

I went to Las Vegas five days ago.  I did not go to gamble.  I went to
celebrate the day of Thanksgiving.  My wife and daughter went also.  While
we were there, we visited the Star Trek Experience.  A Federation battle
cruiser dishonorably beamed us aboard!  The Federation Officer said the
Klingons had come to kill one of us, because they were evidently Captain
Jean-Luc Picard's ancestor.  We are obviously not the captain's ancestors,
because we cannot have children, and my dear daughter is Black.  Obviously,
I wanted the Klingons to win, but I still enjoyed it.

- tuv'el

Back to archive top level