tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 11 00:47:36 1999

Re: Deep structure

In a message dated 3/10/1999 11:41:25 PM US Mountain Standard Time,
[email protected] writes:

<< Oh, my.  Listen closely for a minute...there.  Did you hear that?
 That bubbling noise followed by a satisfying "click" was a bunch
 of amorphous jelly in my brain crystallizing into a clear and
 beautiful understanding of exactly what charghwI' has been trying
 to explain to me.  >>
pIj yabwIjDaq QIt chen qutHeyvam.  rut qechmey law' DIngachpu'pa' nuvpu' pIm
vuDmey vIyajlaw' 'ach vIyajchu'be' jay'.  vaj mangachchuqmeH qechmey vuDmeywIj
je vIghaq.  maQochbe'DI' Hoch, vaj jIQuch.  wej maQochbe'taHvIS mangach.
qatlh mangachtaH?  jIyajchoHchu'meH jIHvaD meq 'oH.

peHruS

Back to archive top level