tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 25 18:33:58 1999

RE: Weird request....

> I'm trying to find out a recipe for tlhIngan Blood Wine...
> At a convention last year I got some. Kinda potent.. some concoction
> involving vodka, Cptn. Morgan's Rum, Cranberry Juice + more...

This is pure speculation, but I just had to do it:

wa' 'er yIreghmoH. 'Ib tInDaq 'Iw yIboS. SubchoHbe'meH, wej loS ghap
'Iwghargh tIchel. qaSpu'DI' loS rep, yonqu'DI' 'Iwghargmey, tIlel 'ej tIpol.
bIQapchugh, DaH jeDHa'taH 'Iw.

roghchoHmeH, 'er lemDu' yItey, 'ej 'IbDaq 'atlhqam DaSuqta'bogh yIchel. loQ
yItujmoH 'ej yIDuDchu'. qaSpu'DI' cha' rep, qeghDaq yIqang 'ej qegh
yISoQmoHchu'. qeghDaq cha' yIbHom tIchenmoH. Hurghbogh pa' tujbe'Daq qegh
yIlan.

nem puS, 'IwHIq nIv Datu'jaj!

> qapla'

Qapla'