tlhIngan-Hol Archive: Wed Aug 18 21:31:45 1999

Re: *Francesco Felici*vaD

jatlh Eduardo:

>nuqneH

jIjang vIneH.

>*Italian*ngan vIloy. bIDabbogh veng'e' yIngu'.
>muchwI' jIH 'ej bomwI'ghom(1) vIvum.
>qonwI' *Giovani Pierluigi Palestrina* vImuSHa' 'ej *Rome* veng
>wISuchmeH *Rome* wIleng 'e' wInab parmaqqay jIH je'.

*Rome* veng vISuch jIH je. chaq maqIHchuqlaH. jar Hut, jaj wa'maH cha'
vengDaq jIpaw. jar Hut, jaj wa'maH jav vengvo' jItlheD. chorgh qaS lenglIj?

>*Giulia* lalDanqachHom(1) vumpu' *Palestrina* vaj Daqvetlh
>vISuch 'e' vIneH.
>*Rome* veng bIDabchugh vaj De'pu' chonob 'e' vIneH.

Do'Ha' De' DaneHbogh qanoblaHbe'.

>(1) Choir
>(2) Capel

>SKI: My girlfriend and me are planing to visit Rome
>and we are seeking information about the city. I'm
>a musician and I love the Palestrina works, so I
>want to visit the capel where he spent most of
>his lifetime.

SKI: This message wasn't intended for me, but I just wanted to say I'll
visit Rome, too, in September.

HovqIj

>__
>Eduardo Fonseca || Belo Horizonte, Brasil
>Madrigal Sęculorum - http://netpage.em.com.br/fonseca
>Pau Brasil - www.Geocities.com/BourbonStreet/2460
>Hovmey DIvan

Back to archive top level