tlhIngan-Hol Archive: Sun Aug 15 00:47:07 1999

KLBC / SIrgh jum / test

> ja' charghwI':
> >maj! DaH toch wejvo' QInmey vIloblaH. DaH puchDaq QIn vIqonlaH.
> >QaQ yIn!
>
> taQqu' yInlIj qutluch patlh, jupwI'.
>
> -- ghunchu'wI' 'utlh

     taQbejqu' QInraj.  jIghojmeH jIDaq.  jImIschoH.-(although it could
be argued I should always use -taH when referring to myself and that
verb)
puchlIjDaq  tochDu' 'ar?                        pIl'o'

later that same day.....
DaHjaj ghIghwIj vIrIntaH vaj parmaqqaywI' juHDajDaq vIcheghpu'.
qep'a'vo' nob chu' legh *K'ghIQ (a.k.a. my boyfriend, Earl).
"Where'd you get the QaHom pad?" jatlh.
jImerqu'.  tlhIngan Hol ghojbe' ghaH 'e' vIHar.
qen puchpa'Daq jIHtaHvIs muqagh.
"You know, you have 3 palms in there now" jatlh.
jIHaghqu'.  tlhoS puchvo' vIpumchoH 'ej DewI' janHomwIj
vIchaghvIpchoHmoHtaH!                                        pIl'o'

Back to archive top level