tlhIngan-Hol Archive: Fri Mar 13 10:47:37 1998

puqloDwI' cha'DIch lut

wa'Hu' qaS SajwIj qoS. loS ben bogh. *legos* lo'taHvIS qoS Soj chenmoH
puqloDwI' cha'DIch. qoS Soj DungDaq loS weQmeyqoq lan. loS *legos* Doq
lo'taHvIS meQmoHwI' chenmoH je. *lighter* pong. jIyajbe'bej. qaStaHvIS tay,
mabom 'ej *lighter* lagh ghaH. chIch Hoch weQmeyqoqDaq wa' *legos* Doq lan
ghaH. weQmey meQmoH ghaH jay'! Doj yabDaj.

ski:
My second son has an impressive imagination. I describe my dog's birthday
party and the "cake" that my son made for her as well as the "lighter" he
made to "light" the candles on the cake.

SI'IluD
wa'Hu' jIboghbe'

Back to archive top level