tlhIngan-Hol Archive: Tue Jun 30 10:42:37 1998

Re: TLHINGAN-HOL digest 790

---qeyyoH 'elISabetlh  wrote:

> ja'pu' Qov:
>
> >> lutmey qonbogh nuvpu' puS vISov 'ej tlhIngan Hol neH > lulo'.
> >
> >qaq.
> ----
> chaq qaq 'ach lugh'a'?

It can be interpreted in various ways.  You know some people who write
stories.  You know stories some people write.  Do the people use
Klingon only or the stories?  The sentence has no grammatical errors,
but it's a little vague out of context.  I think it had context
originally, and I think you're capapble of making it more specific if
need be.

> >wa'ben USADaq lutmeyvetlh tuch chut "Communications Decency Act."
> >DaH cherHa'pu' chutvetlh.
>
> >---Robyn Stewart <[email protected]> wrote:
> >> DaH cherHa'pu' chutvetlh.
> >
> >This should have been DaH chutvetlh cherHa'lu'pu'.  The law didn't
> >repeal anything.
> >reH Suvrup SuvwI''a'
>
> toH... lutlIj vIlaD 'e' Dachaw''a'?

vISamlaHchugh vIlI', 'ach *hard drive*wIj ngo'Daq vIqonlaw'.  loj
qawHaqvetlh.  chaq vIqonqa'.  qech'e' vIqaw.

Hee, I have this image of a bunch of us sitting in the hotel lobby,
passing around Klingon erotica, page by page.  Lawrence!  New
programme item!