tlhIngan-Hol Archive: Mon Jun 29 06:51:37 1998

Dujeychugh jagh nIv yItuHQo'

cha' Hu' "NobleCon"Daq Hov leng Sov veS vISuvta'

   This weekend I  participated in a Star Trek Trivia contest
	at my local Barnes and Noble Bookstore's second annual
	SF convention "NobleCon".

veSvam vItIvbej, 'ach Qapla' vIja'laHbe'

   It was a lot of fun, but I cannot report victory - I only
	received a second place in the contest.

chaq tlhIngan mu'mey ghelchughta' ...

   Perhaps if they'd asked Klingon language questions...

   joel anderson * http://members.aol.com/JPKlingon * [email protected]
 **mIghghachvo' yImej 'ej yIQaQ; roj yInej 'ej Dochvam yItlha'**
     **Depart from evil, and do good; Seek peace, and pursue it**

Back to archive top level