tlhIngan-Hol Archive: Sun Feb 15 22:28:42 1998

Re: 2 more words

In a message dated 98-02-12 09:04:09 EST, ghunchu'wI' writes in reply to
peHruS:

<< >The officer turns toward the mountains and points toward his house.

 HuDmeyDaq tlhe' yaS.  juHDaj 'ang nItlhDaj.
 HuDmey buSchoH yaS.  juHDajDaq nItlhDaj Qeq.
 HuDmey leghmeH DIng yaS.  juHDaj ngu' nItlhDaj tIH.

 >Allowing for
 >the fact that Klingons challenge everything, {qaD} might work well.  OTOH,
how
 >can I indicate that the officers orients himself toward the mountains
without
 >"challenging" them?

 I don't understand why you're even considering "challenge" here.  Is
 there some connection between it and "turn toward" that I don't see?

---peHruS thanks ghunchu'wI'---
vuDlIjmo' qatlho', ghunchu'wI'
mubelmoHbej mu'tlheghlIj wa'DIch

KGTDaq "face" 'oS {qaD} 'e' ghItlh MO
'ach ghol neH qaDlu' 'e' vIHar; Dochmey Daqmey je qaDlu'be'law'

Back to archive top level