tlhIngan-Hol Archive: Wed Aug 26 18:57:44 1998

Sech nobqa'lu'

(I've sent this message THREE DAMN TIMES in the past two days, not counting
the time I mispelled the address.  Maybe it will work NOW)

(wejlogh QInvam vIlabta' jay'; cha'Hu' jItagh.  chaq DaH Qap)

(Make that four times in three days)

=-=-

(OK, so it's an English idiom)

wa'ben, taghwI' pabpo' gheS Qov, 'ej batlh Qu'Daj ta'taH.  DaH ghaH
wItlhabmoH 'ej ngoy'nIS latlh.  law'qu'mo' Qu'wIj jabbI'IDwIj je,
jabbI'IDghomvam vIlaDbe'pu' jIH, vaj chaq laHraj vISovqu'be' ('ej
jabbI'IDghom vIlaDchu'chugh, chaq vISovchu').  'ach maja'chuq Qov jIH je,
'ej Qanqor vIyu' je, gheSnISqu'mo' latlh.  "ngoy'rup 'Iv?" Qov vIyu'.
"gheSrup pagh" mujang.  vaj pagh vInum.  Qu' neHchugh (Sapqangchugh),
taghwI' pabpo' gheS pagh.  taghwI' pabpo' lIw Dapu' ghaH 'e' vISov, vaj Qu'
waHpu'.  'ej leSlaH Qovoy!  QovvaD paghvaD je: Qapla'!

It's just about the one-year anniversary since Qov got saddled with the BG
job, and it's time to let the poor girl relax a little.  I haven't been on
the list much lately, so I am afraid my experience with the respective
abilities of those here is somewhat dulled, but Qov and I (and Krankor)
have conferred, and I'm accordingly tapping pagh for the job.  If he's
willing (and I know he is; he's told me), the torch is thus passed.  I know
he's had some experience at the task, so I think all should work out.

Some furniture smashing now, in appreciation for the fine work Qov has
done, and anticipation of pagh's!

~mark

Back to archive top level