tlhIngan-Hol Archive: Wed Aug 19 14:53:57 1998

RE: KLBC - mu'tlheghmey *random* vIchenmoH

> KLBC - mu'tlheghmey *random* vIchenmoH.

Sun Hutlhmo' ghaH vIra'pa' DoS Qaw'pu'.
"Because he lacks discipline, he has destroyed the target before I commanded
him."

wa' vI'Daq ghomchuqlaH cha' tlheghmey Don 'e' DaHarchugh mujchu'
mI'QeDqoqlIj.
"Your so called mathematics are completely wrong if you think two parallel
lines can meet at a single point."

SuvwI' van bom'e' bomtaH 'utlhpu' 'ej tIv'eghba'.
"The officers are singing the warrior's anthem and obviously enjoying
themselves."

qatlh voQSIp ngaS QIm?  jISovbe'.
"Why does the eg contain nitrogen?  I don't know."

maqochwI' qoSDajvaD <Duj HeH> pongbogh Hew vInob.
"I gave a statue called 'Ship's edge' to my buddy for his birthday."

jItetlI'!  nuq qo'.  nuq qo'.
"I'm melting!  What a world. What a world."

ta' Datlhu''a'?
"Did you tempt the emperor?"

Doq toDSaH 'ach chIS.
"The Todsakh is pink."

jolvoy' vItI'DI' ghe'torDaq qaQol.
"As soon as I fix the transport ionizer unit, I will beam you to Gre'thor."

> - tuv'el

Back to archive top level