tlhIngan-Hol Archive: Wed Aug 05 13:52:10 1998

Re: jInmol qep'a' vaghDIch

From: Robyn Stewart <[email protected]>
>Speaking of your good ideas, did anyone at qep'a' besides me get to
>play with your terrific magnetic syllables?  I wanted to have more fun
>with them but the time went so fast. I'm going to make some for myself
>and put them on the fridge.  It's a great way to play with vocabulary
>and affixes.

Keep careful track of them on your refrigerator.  If any of them move, your
husband may have been playing with them!

Here are some of the sentences we came up with.  Holtej, Tad, pagh, lo'rel,
and I (did I miss anyone?) devised these.  (Punctuation has been added for
clarity.)

qep'a' javDIch loS Hoch.
nuqDaq targh Saw ghargh?
mI' ghaHbe' jav'e'.
'o' law' law' tlhon law' puS.
'uQHom chaH Human'e'.
chIch HIQIpmoH.
verengan ghaHbej vavoymaj'e' jay'.  (Just kidding!)
mach nach 'ach yIH 'IH tlhIH.
Hurghmo' jIghung.
DIpDaq qul chenmoH QubDI' Holtej.
reH Heghrup HeghwI''a'.
cha' wej 'e' loS pagh jav.
pubtaHbogh vetlh HIq wItlhutlhchugh qatlh ghung vetlhmey?
tera'ngan bIr tujmoHpu' tlhIngan SuD.
jatlh pagh qamDu'wIj vISop 'e' vImuSHa' 'ach 'I'Du'maj tIvut.
lut chIS jatlh
Hab SoSlI' Quch.
'ugh chorDaj.
nI' Hegh; pereHHa'.