tlhIngan-Hol Archive: Fri Sep 19 21:06:24 1997

KLBC: Postings

rut jIDIv je... jabbI'ID Dalabchugh 'ej DIvI' Hol Dalo'chugh 'ej tlhIngan
Hol wIyajmeHbe' Dalabchugh, jabbI'IDDaq tlhIngan Hol Dalo' je 'e' yInID.
jabbI'IDghomvam ngoQ 'oH. tlhIngan Hol lo'nIS je chu'wI'pu'. tlhIngan Hol
lughbe' qaq law' pagh tlhIngan Hol qaq puS.

[Translation for those who require it - I am sometimes guilty too... If you
send an email and if you use English and if you send it not for the purpose
of our understanding of Klingon, try to use Klingon in the email. It is the
purpose of this mailing list. Newbies need to use Klingon too. Incorrect
Klingon is preferable to no Klingon.]

Qermaq

Back to archive top level