tlhIngan-Hol Archive: Tue Sep 09 01:55:12 1997

DaHjaj tlhIngan paq chu' vIghajchoHbejmo' yIlop Hoch!

qavan,

DaHjaj tlhIngan paq chu' vIghajchoHmo' yIlop Hoch! DaH
jIQuchqu'bej. (*KGT* vIHech 'ach 'e' boyajbej, qar'a'?)

pongmey memwIj vIpongqa' 'ej pongmey tetlh
vIpongqangchoH 'e' boQochbe''a'? qoj "pongmey mem"
bomaS'a'?

batlh tlhIngan mu'ghomwIj vIlo'qa'pa' mu'mey law'
vIchelnISba' 'a vIchelqangbej.

Qapla'
peSHIr

P.S. While I haven't seen any comments about it you must have all
spotted the veiled... eh... advice for all of us (whatever you
think I mean with "us") from Marc to just "get a life". It's in the
title of the first chapter; just leave the last word from it. Yes
indeed folks, Klingon is just fiction. But what fun and seemingly
realistic it luckily is! <wide grin>

Jarno Peschier, computer science student, Utrecht University
   mailto:[email protected]    http://jarno.home.ml.org/
    'avwI' nejDI' narghta'bogh qama' reH 'avwI' Sambej

Back to archive top level