tlhIngan-Hol Archive: Sun Oct 26 17:21:50 1997

New Java Chat Room

yIqIm!

HochvaD DaqwIjDaq jawwI'pa' *Java* vIchenmoHta'.
	(<jawwI'pa'> is my construction, for "chat room", lit. "chatter's
room")
*Java* cha'laHchugh De'wI'lIj, vaj DaqwIjDaq jawlaH cha'maH vagh ghotpu'
SoH je.

DaH DaqwIj yIghoS!
*http://www.qnis.net/~klingon/chat.htm*

rIn DaqwIj 'e' yIchaw' vaj ponglIj yIwIv 'ej yIchu'!
nom DaqwIjDaq bIjawlaH.

DaqwIjDaq DIvI' Hol DaghItlhlaH qoj DaqwIjDaq tlhIngan Hol DaghItlhlaH.

batlh SuHeghjaj!
Qapla'!

tlhIngan Duy'a',
*Dawut*

********

Greetings.

I now maintain a Java chat room on my website.  If you have a
Java-enabled web browser, then  you can connect and communicate with up
to 25 people.

Launch your browser to the following coordinates:

http://www.qnis.net/~klingon/chat.htm

Wait for the graphics to load, then choose a nickname and connect.  You
will be instantly able to communicate within the webpage.

Feel free to speak in either Federation Standard (English) or tlhIngan
Hol (Klingon) in my chat room.

May you die with Honor!
Success!

Klingon Ambassador,