tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 06 08:29:42 1997

qep'a'vaD *roommate* vIneH

     qep'a' loSDIch vIjeStaHvIS, pa'wIjDaq Dan latlh jeSwI' vIneH.
tlhIchbe'bogh loD vImaS.  SaH'a' vay'?   (yIqIm!  jabbI'IDghomDaq
yIjangQo'!  jIHvaD neH yIjang.  bIngDaq Quv Datu'.)

     I'm looking for a roommate for qep'a' loSDIch.  Male, nonsmoker
preferred.  Anyone interested?  (Note:  don't reply to the list.  Send
replies to me only (adress below).)

wIvqu', law'wI'pu'vaD Holtej jIH
| Thaddaeus Vick, Linguist to the Masses |  [email protected]  -or-   |
|                                        |       [email protected]       |
| I could be wrong.  After all, there's  |                           |
|      a first time for everything.      | http://www.crl.com/~dvick |