tlhIngan-Hol Archive: Fri Jun 13 20:39:55 1997

Re: Word Survey

William H. Martin wrote:
> <[email protected]> wrote:
> > Weaver SE wrote:
> > >
> > > loS - pIptaj
> > > 4 - stiletto (a type of knife)
> >
> > The defining characteristic of a stiletto is the thin blade.
> > I think <taj lang> would be better.
>
> ghobe'. pe'meH tajmey lang law' tu'lu'. [Yes, I left the {lu-}
> off {tu'lu'} on purpose because Okrand does it all the time.]
> DuQmeH taj 'oH *stiletto*'e'.

     bIlughchu'. DaH jIqaw. rut HeH ghajbe' *stiletto*.  Dub DuQlu'
'e' qellaw' *Weaver*, 'ach 'et DuQlaH je taj.  mu'lIj QaQ law' mu'wIj
mu'Daj je QaQ puS 'e' vIHar.  batlh Dub DuQlaHbe' SuvwI', vaj chaq
qechmey tu'be' tlhIngan.

SKI:  You're right, I wasn't thinking all that clearly.  Weaver
apparently thought of stabbing someone in the back, but I think your
word is better.  A knife in the back is dishonorable, so this might
not even occur to a Klingon who was describing the weapon.

wIvqu', law'wI'pu'vaD Holtej jIH
| Thaddaeus Vick, Linguist to the Masses |       [email protected]       |
| I could be wrong.  After all, there's  |                           |
|      a first time for everything.      | http://www.crl.com/~dvick |