tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 22 17:24:00 1997

Re: "Orbitz" vIqawtaH

ja' David Barron:
>During qep'a' loSDIch the fine people at Orbitz donated their unique
>beverage, Orbitz.

Hujbej *Orbitz*.

>I will let other who attended the qep'a' to discribe it in Klingon but
>suffice to say it was unique.

chay' 'oH vIDel?  Qatlh Qu', 'ach batlh vInIDqang.

loQ bIQ rur *Orbitz*.  Doqbe'.  SuDbe'.  qIjbe'.  chISbe'.
'ach 'oHDaq Dochmey taQ tu'lu'.  moQmey mach bIH.
moQmeyvam mach law' nItlhpach mach puS.
wa' HIvje'Daq, Doq moQmey.  latlhDaq, SuD.  latlhDaq, chIS.
Sar moQmey.
law' moQmey.  taSDaq Hus.  Salbe'.  ghIrbe'.

jotqu' taS.  SIp ngaSbe'law'.  _Hab_ 'oH. ;-)
mumlu'taHvIS, jum taS.  "Blueberry Melon Strawberry" latlh je lumumlu'.
wa' Doch 'oH "Blueberry Melon Strawberry"-'e'.  wej Doch 'oHbe'.
moQ mach luyIvnISbe'lu'.  tun bIH 'ej SIbI' lughuplu'chugh, qay'be'.
moQ lumumbe'lu'law', 'ach lughuplu'taHvIS Hugh luHotbej.

>Lawrence encourages us to write the nuvpu' at Orbitz to thank them.
>There address is [email protected] and they have a nice webpage at
>http://www.orbitz.com/
>
>Anyway, whether you liked the beverage or not write them and say tItlho'.

Although I found my ability to use the correct prefix in casual speech
was a bit lacking this past week, I think you mean {retlho'}.  (If you
had left out the word "say", then {tItlho'} "thank them, y'all!" would
have been appropriate.)

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level