tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 10 19:44:29 1997

Re: tlgingan food, etc.

On Thu, 10 Apr 1997, William H. Martin wrote:

|<[email protected]> wrote:
|> I believe I doubted that Klingons would use something as decadent as ice in
|> their alcoholic beverages, but that some Terrans would insist on it.
|
|tujchugh HIqwIj, vItlhutlh. pubchugh, loQ vIloS. jISaHbe'.
|bIrchugh HIqwIj, vItlhutlh. taDchugh, vIyIv. jISaHbe'.

Qochbe'law' Hoch tlhInganpu'.  Remember the incident in "The Way of the
Warrior" when Drex threw away the bloodwine Quark had just served him
exclaiming in disgust, "This bloodwine is cold!" He wanted to thrash the
Ferengi bartender but Worf intervened.

'IwHIq tuj jablu'DI' reH nIvqu' 'IwHIq.  HIvje' tIn yIteb!

Voragh

Back to archive top level