tlhIngan-Hol Archive: Thu Sep 19 21:09:47 1996

naDev yIHmey tu'be'lu'bej

muQuchmoHbogh De' vIja'
wej lutmey vIghaj

lut wa'
qaStaHvIS cha' Hoghmey vav jIH 'e' vISov
qaStaHvIS Soch Hoghmey SoS ghaH be'nalwI''e'
qaSDI' chorgh jarmey bogh puqwI' wa'DIch
DapeghnIS mujatlh latlhpu' 'ach jISey
pegh 'oHbe' De'vam
lopmeH peghHa'nISlu'
pIvtaHjaj qorDu'wIj

lut cha'
tlhIngan Hol jatlhbogh *residency* ra'wI''e' tu'lu' 'e' vIja'pu'
'ach mubelmoHbe' *residency*vetlh
mubelmoHbogh *residency* tu'lu'
pegh ra'wI'vam 'e' lupoQlaw'
'ach chobelmoH jatlhlaw' ghaH
chaq DaH mubelmoHbogh *residency* vIghaj
qaSpa' DIS chu' vISovchu'be'

lut wej
*Chicago* luSuchpu' *Spanish* Qelpu'
*Spanish* Hol jatlhbe'mo' HaqwI' qaStaHvIS Haq jImugh
HaqwI' vIbelqu'moH
rInDI' *residency*lIj HISuch jatlh HaqwI'
*clinic*DajDaq jIvum neHlaw'

Please comment on errors and interesting constructs.

SKI: Great news!  My wife is pregnant, I may have a residency locked up,
and I may even have a job waiting for me after residency.

janSIy

Back to archive top level