tlhIngan-Hol Archive: Sun Sep 08 20:13:07 1996

Re: Sum?

At 11:30 PM 8/31/96 -0700, Donald E. Vick wrote:
>> SuStel
>> Stardate 96665.8
>> mu'tlheghvam DalaDlaHchugh bISumqu'.
>mu'ghomwIjDaq <Sum> vISambe'
>nuqjatlh?

It's from one of the audio tapes.

charghwI' maintains a list of new words on the KLI website.  I have my
coputer configured to open a copy of it that I copied, so I can search for
words I dont' find in my KD quickly (at least, until I get my new KD).  If
you cna't find a word in your KD, I would recommend putting it there.

>qamISbej

<jImISbej> DaHech, qar'a'?

>taDI'oS vIq, law'wI'pu'vaD Holtej jIH

--tQ

---
HoD trI'Qal, tlhIngan wo' Duj lIy So' ra'wI'
Captain T'rkal, Commander IKV Hidden Comet (Klingon speaker and net junkie!)
HaghtaHbogh tlhIngan yIvoqQo'!  toH... qatlh HaghtaH Qanqor HoD???
monlI'bogh tlhInganbe' yIvoqQo'!  SoHvaD monlI' trI'Qal...

Back to archive top level