tlhIngan-Hol Archive: Thu Sep 05 14:14:43 1996

Re: Klingon Martial Arts

96-09-04 23:30:44 EDT, jatlh Maddalena Romano:

> That's an interesting point.  Do we have any recorded histories that one
>  might look to to find out about changes in fighting strategies that go
>  along with th e change in Empire.  The Chinese martial arts were
>  originally taught as military tactics.  Do the Klingon martial arts have a
>  similar morphology?

QI'yaH!  jISaHbe'!  tlhIngan Hol Daqelbe'taHchugh vaj tlhIngan Hol neH
yIjatlh!

C'mon, guys.  This is the tlhIngan Hol mailing list.  Discuss the Klingon
language, or speak in Klingon.  Take anything else out of this list.

Dochmeyvam vIlaD vIneHbe'.  tlhIngan Hol Dajatlhbe'chugh, vaj qaHoH 'ej batlh
bIHeghbe' jay'!

SuStel
Stardate 96679.4

Back to archive top level