tlhIngan-Hol Archive: Tue May 21 20:02:36 1996

loQ jIDachlaw'lI'

ghomvam vIlIjpu'be', 'ach DaHjaj wa'leS je 'oH vIbuSlaHbe'.
naDev taghwI'pu'vaD potlhba' Qu'wIj, 'ach Qu'mey Sar vIta'nIS.
qaStaHvIS cha' jaj ghaytan jIjangbe'.
rejmorgh yImojQo' -- jIcheghbej.

"KLBC" jabbI'IDmey vIwoDQo'.  "Thursday" Hoch vIjang 'e' vInab.
va jabbI'ID law' vIpIH.

...mughwI' yIchu'...activate translator...

I haven't forgotten the list, but I won't be able to pay attention to it for
a couple of days.  My work here obviously is important for beginners, but I
have many tasks to accomplish.  I probably won't answer anything for the next
day or two.  Don't worry; I promise to return!

I won't discard any KLBC messages.  I plan to answer them all on Thursday.
*sigh* I expect many of them.

-- ghunchu'wI'                 ***                 not rIn SuvwI' Qu' --

Back to archive top level