tlhIngan-Hol Archive: Sun Jan 21 12:52:35 1996

Re: Time to change partners!

ghItlh ~mark:
>Well, poor yoDtargh has been working his ridges off *waaay* too long...

wejlogh yIjach: "Hurray!"
Three cheers for yoDtargh's fine performance!

>...Thus, I do promote ghunchu'wI' to the rank
>of Beginner's Grammarian, until such time as he is replaced/demoted.

chonum 'e' vIlajneS.
mucho'laHchu'meH vay' Dub taghwI'pu' 'e' vIqeSlaH 'e' vItulbej.
nuv wa'DIch numHa'lu'bogh vImojbe' 'e' je vItulqu'.

I am honored to accept the promotion.
I hope to help beginners become worthy of taking over the job when my
tour of duty is complete.  I also hope that I won't be the first BG
to be demoted rather than replaced!

>batlh bIvumjaj, ghunc[h]u'wI'.

SaquvmoH.  taghwI'pu' pabpo'na' jIHchoH.

trI'Qal, Holtej, charghwI', yoDtargh, tlhIHvaD jIjatlh:
taghwI'pu' vIqeStaHvIS muDevjaj qa'meyraj.
Sacho'chu'meH jIvumqu'nISbej.

Qanqor, ~mark:
muleghtaH mInDu'raj 'e' vIpIH.
jIQaghchugh reH tuqunlaH.