tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 20 06:45:09 1996

Maqbeth needs checking.

   I'm new at this and I have just finished translating some of Macbeth.
I would like for someone who is better at KLingon than I am to take a look
and see what they think.
Act 1 Scene 1

poSmoHlan

[chuS 'ej wov. 'el wej Huj be'nI'.]

be' wa'DIch: ghorgh maghom wej?
             chuS wovtaH joq SIS?

be' cha'DIch: ghorgh may' pItlh,
              ghorgh may' chIl' je chIl'be'ta'.

be' wejDIch: 'e' ghorgh HovpItlh.

be' wa'DIch: nuq lan?

be' cha'DIch: yotlhDaq.

be' wejDIch: *maqbeth* wIqIH pa'.

be' wa'DIch: *GraymalqIn* jIghoS jIH.

be' cha'DIch: jIH mupong *paddoq*.

be' wejDIch: DaH jIghoS jIH!

Hoch: 'IHmoH je' moH'IH:
      engejlamlogh joj wIpuv maH.

                                 Hoch ngab

Don't be to harsh as this is my first attempt. And I know that *maqbeth*
is spelt wrong, but I don't know how to get the 'th' sound at the end
of the word.

Thanks for any help.

Chris Lipscombe

Back to archive top level