tlhIngan-Hol Archive: Fri Sep 08 15:20:50 1995

Re: Re[2]: }} Nuq jatlhpu'? or What did he say?

>Yeah. I always wonder why the Universal Translators do such a
>good job of translating words spoken by an unknown race, yet
>never bothers to translate all those blathering technical terms
>or the convenient phrases of people like Chekotay...
>
>charghwI'

mughwI' janDaq mughbogh ghotHom tu'lu'. pIj numISmoH neH ghaH. Sutlhlu'DI',
gharHa'ghach qaSmoH ghaH. tlhonglu'DI', HuqHa'ghach qaSmoH. mughwI' janmeyvam
DIwuvbe'nIS; chIch nov Hol DIghojqu'nIS!

ghuy'Do

Back to archive top level