tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 26 20:26:30 1995

tlhingan bom, 2nd try

I caught some errors in my first post.

Here is my re-edit plus translation.

Now you can critique me some more.

'etlh 'oH yIn'e'
by David Barron  26jan'95

tlhIngan maH 'ej maHemqu'            We are Klingon and we are proud
cheSuvchugh vaj rejaychu'            If you fight us we will perfectly
						defeat you.
jagh DaneHchugh naSbej maH           If you want an enemy we're surely fierce.
jup DaneHchugh mamatlhtaH            If you want a friend we'll be loyal.

yIyajHa'Qo' yIn wImaS                Don't misunderstand, we prefer life,
'ach maHeghchugh 'ej manaS,          But If we die and are vicious,
ghe''orDaq qa'maj ghoSQo'            Our spirits won't go to Hell
nom QI'tu' DunDaq nuvo'              Quickly It will propell us to wonderful
						Paradice.
batlh mayInDI' yIn tu'lu'            There is life when we live with honor
'ej                                     and
batlh maHeghrup'a'? toH, lu'.        Are we ready to die with honor? Well yes!

baS 'oH yIn'e' mayInDI'              Life is metal while we're alive
'etlh moj yIn batlh maHeghDI'        and becomes a sword when we die with
						honor.

--
David Barron || [email protected]  ||   lup Hoch yIyInqu'
   Klingon Language Postal Course       ||   qaStaHvIS wa' lup

Back to archive top level