tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 11 14:02:38 1995

nuqneH

      nuqneH.  rIn jIH.  tlhIngan Hol vIjatlhlaHbe', 'ach tlhIngan Hol
      vIghoj vIneH.  jabbI'IDvam 'oH jabbI'IDwij wa'DIch 'e'.  QaghwIj
      tuQaghHa'chugh, jIQuchqu'.

      wej HolQeD 3:4 vIHev.  HolQeD 3:4 'e' *California*Daq ngeHlu'bejta''a'.
      HIja'.

      (Greetings.  I am rIn.  I cannot speak Klingon, but I want to learn.
      This is my first posting.  If you (pl.) correct my mistakes, I'll
      be very happy.  I have not yet received HolQeD 3:4.  As for HolQeD 3:4,
      has it definitely been sent to California? Tell me. [Yes, we have
      lots of water out here, but I don't want to think that it swept
      away HolQeD 3:4!])

      Qapla', rIn {{8-) //a Klingon with glasses??//

Back to archive top level