tlhIngan-Hol Archive: Mon Nov 07 06:49:08 1994

Re: Nonexistent Words - Part 2

Hrm.  Actually, I started looking at it... then got distracted.  I got
through the first paragraph and a sentence or so of the second; I might as
well post that for now.

vallaw' "Star Trek" qonwI'pu'. 'e' chutmey pabbogh pIvghorHey'e'
wIchenmoHlaH.

"Qu'vam wIta'chu'meH qItbej mIw 'e' vIQub, <Star Trek> vIbejtaHvIS" ja'
Miguel Alcubierre (Cardiff-Daq Wales DuSaQ'a'/University of Wales,
Cardiff).  logh wej lurgh, poH lurghHey je lo' mIwDaj.  qechDaj QubchoHpa',
Qu'vam ta'meH, ngeHbej lojmItHeyDaq (lurghDaq qIgh 'oH) neH lengnISlu' 'e'
luHar QulwI'pu'.  mIwvam ghIH law', Alcubierre mIw ghIH puS, 'ach mIwDaj
pablu'meH, Duj Sumbogh lurgh SachnISlu'moH 'ej DejnISlu'moH.

OK, that's actually through the second paragraph.

~mark

Back to archive top level