tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 17 04:54:22 1994

Beginners Unite!

>From: [email protected] (Marnen Laibow-Koser        )
>Date: Wed, 16 Feb 94 22:05:28 EST

>jatlhta' marqem:
>:
>:
>: QIchqemwI'vo':
>:
>: > va baQa' ghuy'cha' Hu'tegh.
>:   ** ****            *******
>:
>: nuq bIH wej mu'vam'e'?!
><swear word>mey biH.

To give you a better hint, now that Marnen has answered, since you asked
him, try checking your addendum under other types of words; they're listed
as invectives.  If you don't have the new dictionary, cry.

>: > DopDaq qul yichenmoH, QobDi' ghu'.
>:
>: puSlogh jatlhvam vIleghpu'.  vIjatlhDI' nuq vIjatlh 'e' vInID?
>: [I.e., what do you mean by that?  What does that mean?]
><replacement proverb> 'oH. <Power Klingon>Daq jatlhlu' DaquvHa'moHlu'Di'
>biquv'eghqa'moHmeH mu'tlheghvam Dajatlh.

What he said.

~mark

Back to archive top level