tlhIngan-Hol Archive: Wed May 13 07:10:45 2015

Re: [Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: Hoch

Steven Boozer ([email protected])

> Klingon Word of the Day for Wednesday, May 13, 2015
>
> Klingon word: Hoch
> Part of speech: noun
> Definition: everyone, all, everything
> Source: HQ:v5n2p11

la' jaq law' Hoch jaq puS
The commander is boldest of all. TKD

may' ngeb tIv Hoch
Everyone enjoys a mock battle. CK

Hoch vor Dargh wIb
Sour tea cures everything. CK

targhlIj yab tIn law' no'lI' Hoch yabDu' tIn puS
Your targ has a bigger brain than all your ancestors put together! PK

reH latlh qabDaq qul tuj law' Hoch tuj puS
The fire is always hotter on someone else's face. PK

Hoch DaSopbe'chugh batlh bIHeghbe'
Eat everything or you will die without honor. PK

vISeHmeH Hoch nuHmey Qay!
[Transfer] All weapons to my control. (Clipped) ST5

jonlu'meH wo'maj pop tIn law' Hoch tIn puS
Our Empire's highest bounty has been placed on his head. (ST5 notes)

qIbDaq SuvwI''e' SoH Dun law' Hoch Dun puS
You would be the greatest warrior in the galaxy. ST5

Hoch 'ebmey tIjon
Capture all opportunities. TKW

loghDaq Suvrupbogh SuvwI'pu' chaH Hoch SuvwI'pu''e'
In space, all warriors are cold warriors ("warriors who are ready to fight"). TKW

DujDaj HubtaHvIS Hegh 'e' tul Hoch tlhIngan
To die defending his ship is the hope of every Klingon. TKW

Qu'Daj ta'taHvIS Hegh 'e' tul Hoch tlhIngan
To die in the line of duty is the hope of every Klingon. TKW

wo' toy'taHvIS Hegh 'e' tul Hoch tlhIngan
To die while serving the Empire is the hope of every Klingon. TKW

QI'tomerDaq Heghpu' Hoch
No one survived Khitomer ("Everyone died at Khitomer"). TKW

wa' SuvwI' muHlu'DI', tuHchoH Hoch SuvwI'pu'
The execution of but one warrior brings shame to all. TKW

noH ghoblu'DI' yay quv law' Hoch quv puS
In war there is nothing more honorable than victory. TKW

rut yIHmey ghom Hoch
Everyone encounters tribbles occasionally. TKW

nIn Hoch natlhlu'pu'
All the fuel has been consumed. kgt

Hoch DuH yIqel
Consider every possibility! KGT

Hoch nuH yIqel!
Consider every weapon!
 (idiom: "Consider every possibility!") KGT

Hoch nuH Daqel'a'
Did you consider every weapon? KGT

Hoch jaghpu'Daj HoHpu'
He/she has killed all his/her enemies.
 [idiom used to describe a person who is leading a meaningless, empty life, one lacking any challenge (KGT 107)]

Hoch jaghpu'Daj HoHbogh SuvwI' yIvup
"Pity the warrior who slays all his foes." KGT

tlhIngan yoH law' Hoch yoH puS
Klingons are the bravest of all. KGT

tlhIngan yoH HoS Hoch yoH puj
Klingons are the bravest of all (slang) KGT

DujvamDaq tlhIngan nuH tu'lu'bogh pov law' Hoch pov puS
It [IKC Pagh] has the best weapons... S7

tlhIngan qorDu' pong potlh law' Hoch potlh puS
Above all, the Klingon family name is highly valued. S13

Hoch SeH
All rights reserved. (Copyright)

tlhIngan wo' yuQmey chovlu'chugh Qo'noS potlh law' Hoch potlh puS
The principal planet of the Klingon Empire, Qo'noS... S27

Hoch tlhIngan DujDaq So'wI' jomlu'
All Klingon vessels are equipped with a cloaking device... S33

tera' vatlh DIS poH cha'maH loS bIyIn jeSlaHpa' Hoch
Be the first to journey to the 24th century. STX

puqloDwI' le'qu', Hoch jaj choquvmoH
My dearest son, each day you redeem me. (Frasier)

qIbDaq Hoch Hovtay'mey bocharghchugh, yay bochav.
Victory shall be yours if you conquer the systems within the Galaxy. MKE

QaptaHvIS So'wI', Hoch jagh Dujmey DaQotlh.
Disable all enemy ships while cloaked. MKE

Hoch beqpu'vaD 'Iw HIq yInob
Supply blood wine for entire crew. MKE

muptaHvIS tay''eghmoH QeHDaj Hoch
All his rage focussed in one blow  PB

jIlay'DI' reH batlh jIpabchugh Qapla'meywIj Hoch vIta'ta' 'e' DaHar'a'
Did you think that my word of honor Would have carried me this far? PB

HochvaD pung Hutlh qul
flames have no mercy for anyone. PB

SEE ALSO:
Dol 		entity, whole (n)