tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 30 17:42:50 2015

Re: [Tlhingan-hol] Safety Motto

Felix Malmenbeck ([email protected])

Qob Hoch nuH. (or maybe just: Qob Hoch.)

vay' Daleghchugh, vay' yIjatlh!

ghum paS Qoy pagh.

rut yIQchoH QalvIpwI' 'ach not QaDchoH QallaHbe'wI'.

DughwI' QIDbe' taj jej 'ach DughHa'wI' HoHlaH taj jejHa'.

DopDaq qul yIchenmoHQo'!

vumwI' rur mIqta'; ghuntaHchugh yIHotQo'!