tlhIngan-Hol Archive: Thu Oct 30 07:29:19 2014

Re: [Tlhingan-hol] chay' Dochvam DaDel? "Klingon Empire" spray skirt

Felix Malmenbeck ([email protected])

SIS yoD rur. vaj bIQ yoD, bIQHommey yoD joq ponglu' 'e' vIchup.
chaq lI' «ghay» mu'.

*qa'yeq* ngaDqu' vIghaj. chIjlu'taHvIS tlhoS DuHbe' yoychoHghach ... 'ach wa' jaj vIyoymoHpu'.
DujHom yoyDaq jIba'taH 'ej jInargh 'e' vInID 'ach Qu'wIj QatlhmoHtaH bIQHommey yoD; muratlhmoHtaH.
ngajqu' wanI'vam. pe'vIl jInogh 'ej qaSpa' wej lupmey jInarghta', 'ach jInoghtaHvIS poH jub vISIQlaw'taH.

From: De'vID [[email protected]]
Sent: Thursday, October 30, 2014 15:11
To: tlhIngan-Hol
Subject: [Tlhingan-hol] chay' Dochvam DaDel? "Klingon Empire" spray skirt

I was surfing on Amazon when I came across this:
http://www.amazon.com/Immersion-Research-Kling-On-Empire-Immersion/dp/B00BQYSEXE/

How would you describe this thing? It's a "spray skirt", i.e., a cover
for a small boat like a kayak or canoe
(http://en.wikipedia.org/wiki/Spray_deck).

bIQ DujHom 'elbogh bIQ'e' botmeH yoD 'oH Dochvam'e'. (Can something be
a {botjan} if it is passive?) DujHom QemjIq yuvtlhe' Da, 'ach qung
ghaj, 'ej qungDaq ba'laH Duj vo'bogh nuv.

--
De'vID