tlhIngan-Hol Archive: Tue May 06 09:40:04 2014

Re: [Tlhingan-hol] excessive bounces?

DloraH ([email protected]) [Hol po'wI']

ghu'na' 'oH ghu''e' vIqelbogh.  'ach Qapmo', jImISchoH.
lughba' Quv, qaStaHvIS DIS law' vIlo'.
buy'be' qawHaq, {POP} vIlo'.
pIch ghajlaw' *jabwI'.  ru'law'.
ngugh vImuvqa' (QInvetlh vIlabpa') 'ej SIbI' Qapqa'.

ghIlab ghew.

-- DloraH