tlhIngan-Hol Archive: Wed Feb 08 09:21:57 2012

Re: [Tlhingan-hol] nuq bop bom: 'ay' wa'maH loSmaH Soch: <Mossam Hung mIw>

Robyn Stewart ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

At 00:01 08/02/2012, Rohan Fenwick - QeS 'utlh wrote:

ghItlhpu' Qov, jatlh:
> Essim was threatening Mahoun's security team after the security chief
> asked her to remove her weapons.

Heh. rut 'ut. HeghmoHlaH je ghopDu' 'ach tlhInganvaD nuHmey teqmoH pagh!

> HeQqangbe' 'eSSIm mejba'.

mu'tlheghvam vIpojlaHbe'. HeQqangbe'ba' 'eSSIm net yajlaHchu' 'ach nuq
jatlh {mejba'}? {mejpa'} DaHech'a'?

pIj {-mo'} vInopmo' {-mo'} ngaSbogh mo' mach munob ghunchu'wI'. mo' machwIjDaq {-chugh}mey vIweghnIS je. {HeQqangbe'chugh 'eSSIm, mejba' Mahoun} vIqonnIS. mu'thegh vIlabpu'bogh Dayaj 'e' vIpIHlaHbe'. HIvqa' veqlargh.

> yelwIyyItnganpu' HoHmeH 'utbe' nuHmey.

Yeah, that bit I said up the top about {HeghmoHlaH je ghopDu'}? I typed
that *before* I read this part.

tlhInganpu' Dayajbej.

> jangDI', HungpIn no' tIchchu' 'ej ghaHvaD Qu' DuHHa' chup.

jang HungpIn, jatlh << *nuq*Du'wIjDaq pupchu'jaj moQbara' po'wI'???>>. :)

> Hub'eghrup 'ej Hubrub je loDpu'.

DachoHnIS: {Hubrup}.

Daj ghItlhHa'ghachvetlh. pIj vIta'.

> be'pu' rotlh parHa'chugh Mahoun, chaq Mahoun porgh Qorghqu' be'vam.
> pay' ghalchoH 'eSSIm.

SuD veqlargh mInDu'! Suvchuq 'e' vIpIH. Suvchuqbe'mo' jIbelHa'choH!

Fight! Fight! Fight! :-)  chaq chopIlmoH.

> [130] This scene was already planned, but I ended up writing it on an
> airplane immediately after having been subjected to the USA TSA
> "enhanced patdown." I was unimpressed. "I think I could have hidden
> an entire betleH from her," I later told my travelling companion.

chorgh Sep vISuchta', 'ej 'opDaq qay'qu' Hung (Syria, Jordan, Georgia,
maSIr...). HotlhmeH mIwvaD, SepjIjQa'Daq neH waqmeywIj'e' qoghwIj'e'
vItuQHa'nISpu', 'ach mIwmey maqbogh QaQ law' mIwmey rInmoHbogh QaQ puS
'e' vItu'.

(SKI: For being the only country that asked me to take off my belt *and*
shoes for the security screening, procedures were awful lax compared to
some I've been through.)